I'm looking for you

Orkade inte blogga ngt när jag kom hem från jobbet igår, kom inte därifrån förrän 23.00.
Och nu ska jag jobba ett par timmar idag, trots att jag egentligen skulle vara ledig, men det funkar ju! Det är bara  från 11.00-16.00 så det är ju lugnt, och det blir lite mer pengar i plånboken, det gillar vi alla!

Senare blir det hockey, så det blir kul, även om jag får gå dit ensam! Men vi får väl se hur det blir med den saken. Någon som är sugen på att gå? Någon? Ingen? Let me know om så skulle vara fallet! Sedan blir det utgång, hur och var och när är ännu inte sagt, men det löser sig skulle jag tro, det brukar göra det!

Nu ska jag äta en apelsin och sedan är det dags att ta på jobbkläderna! Ses vi på Lidl?
anyway, vi hörs efter jobbet! 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har inte följt din blogg så länge, men det verkar som om du spelar fotboll. Har jag rätt? Vilket lag? =)

Postat av: - ● Rebecca ● -

Tell me about it!

2009-02-28 @ 17:51:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Besök min blogg och lägg till den i din bloggkoll om du tycker om den vettja! (:

2009-03-01 @ 00:42:14
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback