Det är städfredag!

För visst är det fredag? Jag har inte så stor koll, det ska jag erkänna, dagarna flyter mest ihop och jag gör aldrig något vettigt så det är inte så lätt att hålla koll på vilken dag som är vilken!

Haha, ja nu ska jag ta mig i kragen och storstäda lägenheten, inte för att det är så himla stökigt men mest för att jag inte har något annat att göra, och jag är sjuk less på att se på tv hela dagarna! Nu har det gått så långt att ibland när jag kollar så kan jag inte hitta ett enda avsnitt av en vettig serie som jag inte redan sett! Herregud vad tragiskt det är! Jag måste verkligen ta och skaffa mig ett job, hur lätt det nu är!?

Som sagt så ska det bara vara skinande rent här när jag är färdig. Tvätt ska tvättas och kläder som ligger slängda överallt ska in i garderoben, sen ska jag bädda rent i sängen också. Tänk vilka stora planer jag har för dagen, haha!
Nejdå, det är ju inte så jobbigt att göra, men gud vilken förändring det blir när man är klar!:)

Så nu höjer jag volymen och sätter igång, vi börjar med Beyonce tror jag.
Hörs sen!


Bilden är från mitt och Idas rum på hostelet vi bodde på i New York, det var stökigt, det är det här också!
Jag ser också att vi hade coronas som bara låg och väntade där, det har inte jag, det var ju synd, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback