Död åt arbetsförmedlingen.

Var ner idag men efter en snabb titt innanför dörren så insåg jag att jag skulle få sitta där i två timmar innan jag skulle fått hjälp. Det är okej om man har någon att prata med, men att sitta där i två timmar ensam, det är rena döden kan jag tala om! Och kan någon jävel förklara för mig varför de har tagit bort nummerlapparna? Förut kunde man ju i alla fall gå därifrån och ta en sväng på stan eller en fika medans man väntade, men nej, nu måste man sitta där och ruttna tills man äntligen får prata med någon. Nej död åt dom! Imorgon ska jag vara där tidigare och jag hoppas också på att det var så mycket folk där idag bara för att det är måndag? Låter det dumt eller tror någon det kan stämma? Nåja, nu ska jag väl göra något vettigt, tjing!

Förresten, är det någon som vet ngn sida där man kan få tag på jobb utomlands? En bra och seriös sida alltså? Det vore som bra om man fick något tips, jobbsökarvärlden är grym, jag gillar det inte!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack för kommentaren sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback