En lördag, mammas lördag.

Ja idag fyller mamma år, 52 maffiga år för att vara exakt, den gamla skatan, haha!
Mormor ringde och väckte mig och frågade om hon fick åka med mig ut på nötbolandet, och som det snälla barnbarn jaag är så var det bara att pallra sig upp ur sängen och åka och hämta mormor. När vi kom ut på Nötbolandet blev det världens godaste chokladtårta, 2 bitar faktiskt, det var jag värd! Sedan satt jag och pratade lite med mitt kusinbarn, Nellie och spelade spel med henne. Nu är jag hemma igen och jag borde gå ner i källaren och slänga in tvätt i maskinen, jag har nästan inga underkläder rena och det är som inte okej!

Jag tror inte jag orkar ta på mig något fint ikväll så det blir nog bara jeans och T-shirt, men det är väl okej? Säg att det är okej, snälla? Sedan blir det förfest hos Sofie, så jag borde egentligen hoppa in i duschen snart, men jag orkar itne riktigt än. Tänkte slänga in en bild på kläderna jag ska ha på mig innan jag åker, så det kan ni ju se fram emot(eller frukta, haha)!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Maricel

Det är okej Malin, det är okej ;) moahahaa, hör av dig ikväll när du kommit till Sofie :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback