En lugn fredagskväll.

Ja, såna kan också behövas ibland, även om jag i sanningens namn inte gör mkt vettigt nuförtiden.
Hur som helst så var jag hos Öhgren igår och hjälpte henne med en uppgift hon hade på engelska. Och det gick vägen, så det var ju bra. Men innan det så hade jag tagit bilen ner till hockeyn med tanke på att det var -17 C och att jag skulle upp till Emmeli direkt efteråt. Så jag chansade lite och ställde mig på energihusets parkering eftersom jag inte hade några pengar så att jag kunde stå på Swedbank Arena parkeringen. När jag kom ut därifrån efter MoDo's seger mot Brynäs så hade jag såklart fått parkeringsböter, döden. Men what to do?

Jahaja, idag har jag jobbat som sagt men jag har även fått tummen ur och gjort en annan bra sak, jag har skrivit klart mitt CV, och jag tycker personligen att det är rätt bra. Så nu ska det smiskas iväg till Malaga och så håller vi alla tummarna om att jag och Sara är på väg till Malaga inom en snart framtid, eller hur?

Nu kallar tvn på mig! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback