En trevlig kväll i glada vänners lag.

Ja nu är jag precis hemkommen.
Kvällen började med att jag och Sofie skjutsade upp Linus på fest hos bonna och sedan bar det av till Emmeli och Tomas. Där var Erik också och så blev det spelkväll, jag var kass, men det kan jag bjuda på!
När vi hade spelat klart joinade jag sofie nere hos henne och linus och vi sjöng visor från Ronja Rövardotter och annat kul. Linus och Joel som spelade Fifa blev lite less på oss, men det är okej.

När jag åkte från sofie så tänkte jag åka hem och lägga mig men istället gick jag till Klas och nu har vi suttit och diskuterat allt mellan himmel och jord innan jag till slut kände att det var dags att bege sig hemåt. Så jag skjutsade honom till statoil och sedan åkte jag hem.

Imorgon ska jag baka tårta till mamma som fyller 52, grattis mor, och sedan blir det fest!

Hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback