Förkyld och jävlig.

Ja, nu är jag något less på det här. Nu har jag suttit här hemma och inte gjort något alls i två dagar, i tron om att jag ska bli kvitt den förbannade förkylningen som har fått för sig att förpesta mitt liv, men icke! Okej, jag kanske inte är riktigt lika sjuk som för två dagar sedan, men det är inte långt ifrån. Rena döden.

Anyway, annars så är väl allt som vanligt förutom att jag är ensam i lägenheten eftersom pappa har åkt till thailand med Eva för att vara borta i 2 månader. Men jag klagar inte, det är rätt skönt att vara ensam. Hade jag bara haft ett jobb så vore det bra, men allt kan ju inte alltid vara bra, eller hur? Nåja, inte i mitt liv iaf, så det suger ju.

Nej nu ska jag duscha, ska träffa Sofie och Emmeli idag. Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback