Gårdagskvällen och att inte somna förrän 07.05

Gårdagskvällen spenderades med Sofie och Maricel och sushi och ost och kex, så det var trevligt.
Men trots att vi letade febrilt efter en fjärde människa som kunde joina oss så vi skulle kunna få spela spel så hittade vi ingen spelpartner så det blev bara massa surr istället och lite tittande på bilder och så!

När deras respektive pojkvänner kom hem började kvällen te sig lite konstig, tyvärr. Det var bebisspråk, kärlek och chips på hög nivå, och detta inte av Sofie eller Maricel. När jag och Sofie gick från Marri vid halv 2 urartade kvällen rätt ordentligt. Detta slutade med att jag och Sofie åkte iväg till statoil 01.40 så att tankarna fick rensas lite och allt fick lugna ner sig. När vi var tillbaka i deras lägenhet 02.15 så skulle pojkarna iväg och köpa mat, så jag stannade hos sofie tills Linus var tillbaka vid 02.35 och sedan åkte jag hem.

Vid 03.30 ringde Micke som var på väg hem från krogen, och det blev ett långt och trevligt samtal som varade i 1 h och 30 minuter. Det var ju bara det att när vi väl la på så var jag inte trött alls och sista gången jag tittade på klcokan var hon 07.05.

Behöver jag säga att jag har sovit rätt länge idag? Nej, trodde väl det.
Nu ska jag gå och göra mig en shake och börja fundera på vad jag ska ha på mig idag, på återseende!

Jag är trött, men vid liv!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag har utmanat dig i min blogg.

Postat av: - ● Rebecca ● -

Nej,jag har inte hört om vad som hände?

Men med mig e d bra,har skit ont i käken,örat o nacken bara.



Yes fixa med utmaningen imorgon.



Kram

2009-01-25 @ 04:42:41
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback