Happy thoughts!

Imorse blev jag väckt av att Maricel ringde och berättade att de hade ringt och bett henne komma på gruppintervju imorgon. Jag blev ju såklart glad för hennes skull men jag fick som lite panik också, tänk om de inte skulle ringa mig.
Mitt i samtalet så sa Marri:
"Men tänk om dom ringer dig nu då?"
Och då gick det fort att lägga på.
2 minuter senare ringde min telefon igen, och då var det från Lidl, jag ska också på gruppintervju imorgon!
Så känns riktigt roligt! Tänk att både jag och Marri valdes ut av 170 pers, nu ska vi bara lägga på charmen inför gruppintervjun imorgon, haha!:) Så håll tummarna igen är ni snälla!

Även om jag har sagt att jag inte vill stanna i stan så känns det ändå som att det är bättre än ingenting. Speciellt eftersom jag vill åka ut och resa till sommaren, och jag behöver verkligen pengar nu! Sedan betalar jag ju faktiskt ingen hyra när jag bor här heller, så det är ju great måste man säga! Nej nu ska jag ta mig en shake och sedan slänga in en tvätt i maskinen, så man har något rent och fräscht att ha på sig imorgon!

Idag blir det en sväng på stan med Sofie är det tänkt, och sedan hörde jag något om lunch med Sara, vi får väl se!
Vi hörs senare!




Såhär sned och glad känner jag mig idag, haha!:)
Fotot är från Tijuana, Mexico, med rätt mängd tequila i kroppen på min 21 årsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback