Helt slut, och välkommen hem Peter!

Ja nu är ni allt nyfikna va? Ja hörni, såhär blev det iaf.
Imorse när jag kom ner till arbetsförmedlingens lokaler så stod en grupp människor där redan, efter att vi väntat in de sista så gick vi upp till ett konferensrum på andra våningen. Där skulle man svara på två frågor om sig själv  på ett papper och sedan byta papper med den som satt bredvid en, och genom att ställa frågor till denne fylla i hans/hennes papper. Efter man gjort det skulle man skriva ett rim själv eller tillsammans. När alla var klara fick man ställa sig upp och berätta för gruppen om sig själv och det var även obligatoriskt att läsa upp rimmet. Tydligen så gjorde både jag och Maricel bra ifrån oss på detta, trots att vi var i olika grupper, så vi fick båda ett telefonsamtal där de sa att de ville prata mer med oss, så vi fick personliga intervjuer inbokade nu under eftermiddagen.

 Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om hur det gick på intervjun, jag tycker själv att de fick en bra bild av mig och att de ställde vettiga frågor, och det var aldrig stelt och tråkigt, så det var säkert inte pissdåligt. Men jag kan å andra sidan inte säga om det gick bra heller, det får tiden utvisa. På tal om tid då så får vi veta på måndag om vi fått jobbet eller inte, och om vi har det så börjar upplärningen i härnösand på onsdag, snabba ryck!

Men hörni, jag har något annat bra att berätta!
Peter Forsberg ska spela med MoDo
resten av säsongen, det hörni, det är en god nyhet!
Sedan kan man väl inte förvänta sig att allt ska vända som en pannkaka och att det ska gå spikrakt uppåt bara för att Peter är tillbaka, men han kan säkert motivera spelarna att ge lite extra, och enligt mig är det det som har saknats!
Så det är jävligt roligt och han gör sin första match redan den 13onde Februari, det är snart kära vänner!
Så Peter(om du mot förmodan skulle läsa det här), välkommen hem!



Bilden är från sist Peter kom hem och spelade, men visst klär han i tröjan?!:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis så här långt gumman! Vad duktig du är:) Håller tummarna för att du får det. Hoppas, hoppas, hoppas!

2009-01-30 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback