Hur blir man lycklig?

Efter 3 ord så är det bara tjafs igen, och jag vet inte om vi söker efter det.
Jag antar att allt det här är lika frustrerande för oss båda två, men jag vet bara att jag inte mår bra av att ha det såhär.
Det känns som att vi söker efter anledningar att bli irriterade på varandra, kanske känns det lättare då?
Jag vet inte, jag är mest bara förvirrad just nu. En sak kan jag säga i alla fall, jag har ingen jävla aning om hur det här ska gå, ingen alls.





Och med risk för att låta som en fjortis så vill jag egentligen bara vara glad igen, för det är jag inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Leyla

sv: det beror ju helt på vilken situation man är i, kvinnan jag skrev om var sårbar och hade råkat ut för hemska saker och hon sökte bara lycka. hon trodde att hon funnit den men de visades sig vara falskt och fel.



dessutom är vissa turkar proffs på att manipulera kvinnor och ljuga för att få de som de söker.



man vet aldrig vem som kan hamna i samma situation.

Postat av: Leyla

sv: mm alla är ju inte likadana där nere som tur är :) även fast det bara känns vanligare o vanligare att sånt där händer tyvärr.



har du bott där nere förut eller så?

2009-01-27 @ 15:25:52
URL: http://flybutterfly.blogg.se/
Postat av: Leyla

sv: precis, men alltid bra o akta sig :)



jaha okej, men två månader är ju ett bra tag i allafall. har inte du en kompis som heter Amanda? har för mig att jag träffade er på Dreamboys, tror det var 2007, dock inte säker...



jo jag åker ner varje säsong och stannar några månader. kram

2009-01-27 @ 15:35:31
URL: http://flybutterfly.blogg.se/
Postat av: Leyla

sv: tyckte att jag kände igen dig :)



vad roligt! kommer ni bo i marmaris eller icmeler? det är i marmaris ni brukar vara mest eller? :)



jadu, sparar och ibland blir det lite jobb där nere, sen har jag ju haft snälla föräldrar som skickat lite om det har krisat hehe. och det blir ju mycket rabatt när man känner lite folk där nere. :p

2009-01-27 @ 15:57:00
URL: http://flybutterfly.blogg.se/
Postat av: Leyla

sv: i see :)



enda gångerna vi åker till marmaris är när vi ska äta på burger king, handla på migros eller festa på barstreet :) annars så är vi jämt i icmeler. men tycker jätte mycket om marmaris också o känner lite folk där. :)



precis.. annars skulle de nog inte gå ihop med pengarna en hel sommar. hehe

2009-01-27 @ 16:10:31
URL: http://flybutterfly.blogg.se/
Postat av: Leyla

sv: areena, crazy daisy & backstreet mest. :) oftast åker vi dit med killkompisar så de har ju sina favoriter, men ska nog prova lite nya i år hoppas jag på :)



är du mycket på barstreet då?

2009-01-27 @ 16:31:32
URL: http://flybutterfly.blogg.se/
Postat av: Leyla

sv: någon av de har jag aldrig varit på :) eller jo, mango tror jag men inte säker haha.



jadå det gör vi, förra sommaren var vi där 3 månader och tror vi stannade in en eller två kvällar. så jämt ute :) vart brukar ni gå när ni ska ut i icmeler?

2009-01-27 @ 17:05:25
URL: http://flybutterfly.blogg.se/
Postat av: din fru

jag vet precis vad du går igenom. in i minsta detalj, känsla, mikropartikel och allt. det är inte lätt och man vet inte vad man ska säga, tänka, göra eller ens hur man ska vara. men vännen, på något konstigt vis blir det alltid bra på det ena eller det andra sättet. ville mest bara säga att jag tycker väldigt mycket om dig, PUSS!

2009-01-28 @ 18:53:20
URL: http://870419.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback