I can't laugh too hard.

Kvällen har spenderats med Sofie, Emmeli, Linus och Tomas. Dvs mina kära vänner och deras kära sambos, tror snart jag är den enda människan i den här staden i min vännerkrets som inte har en pojkvän eller sambo i stan. Det suger kan jag tala om redan nu, men det är ju inte deras fel:)

Hur som helst så såg vi på 7 lbs med Will smith i huvudrollen. Filmen var bra måste jag säga även om vi var snillen som satt och listade ut hur filmen skulle sluta. Den var sjukt tragisk, men fin och jag gillade den faktiskt. Så den kan jag rekommendera, ett drama om ni undrade.

Imorgon gäller det att vara uppe med tuppen. Jag och Maricel ska mötas utanför arbetsförmedligen vid 08.45 för att gå på ngn variant av arbetsintervju. Eller ja, man ska ta med sig sitt cv och prata kort med företagets representanter, så det gäller bara att slå på charmen och hoppas på det bästa helt enkelt. Håll tummarna för mig(och Marri också för den delen)! Sedan blir det nog en sväng på stan eller kanske bara på något café för lite surr innan jag ska iväg och jobba 11.30-16.30, så det är ju bra att jag får ett par timmar på jobbet också, jag klagar inte.

Det är på avdelningen för barn från 4-5, och det var ju där jag praktiserade för 2 år sedan nu, så det ska bli kul att få jobba med Anders och Helena igen! Sedan är det ju alltid bra att man får vara på olika avdelningar, större chans att man får jobba då! Så nu ska jag lägga mig i sängen och försöka somna direkt, något jag inte har lyckats med sedan jag kom hem från norge. Men jag ska ge det ett försök, annars är det en trött Malin som står med cv:t i handen och gäspar imorgonbitti, och det är kanske inte det bästa när man ska försöka ge ett bra intryck av sig själv!

Så godnatt och så hörs vi imorgon!






I can't laugh too hard I'm on a diet
I'm tryin' to loose myself you ought to try it
Just starve for six days straight, oh it's a riot
Every sunday night


Kommentarer
Postat av: Arg pååpy

Du måste skratta högt och mycket än om du går på en diet. HUvva!

2009-01-29 @ 00:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback