I hate this part.

Igår gick jag ner till sandra vid 16.30 och hon bjöd på mat, det blev lax. Vid 18.15 gick vi ner till Swedbank Arena för att se MoDo spela mot serieledande Linköping. Matchen var väl sådär, Linköping var bättre helt enkelt och de har ju en sanslöst bra målvakt i Henriksson. Det är mer än man kan säga om nyvärvade Mike Morrison, han har absolut inte imponerat. Jag hoppas att Zacke får stå nästa match.

Hur som helst så blev det obligatorisk hockeyöl i sportbaren och jag kan inte sluta förvånas över hur gräsliga medelålders människor blir när de dricker, det är fan pinsamt! Efter matchen gick vi på Framnäs och tog ett par öl, träffade en mängd roliga människor och lyckades med att få träffa en ny flickvän och en ny pojkvän till 2 av mina kusiner, så det var trevligt! Efter Framnäs så drog vi på Harrys och det var nog bra att vi var där i tid för det var en jävla massa folk där inne.

Det blev en trevlig kväll med mycket dans som vanligt och mycket trevligt folk! När vi gick från Harrys blev det efterfest hos Sandra på Hamngatan 9, lite dans och sånt mitt i natten har ju faktiskt aldrig dödat någon. Vid 4 körde Martin och Sandra hem mig. Idag väcktes jag av ett sms, och den här konversationen följde:

Jag drömde om dig inatt
Jaså, vad drömde du då?
Vi hade sex
Oj, jaha. Var det bra då?
Ja, det var nice

Haha, lite annorlunda måste man väl säga, men kul var det.



I know you'll ask me to hold on
And carry on like nothing's wrong
But there is no more time for lies
'Cause I see sunset in your eyes


Kommentarer
Postat av: MALIN

Fin header! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback