Looks like freedom but feels like death.

Har hunnit med att vara på stan en sväng och fikat med Sofie, Maricel, Sara, Joel och Tobias.
Efter det köpte jag en till present till Michal, så nu ska paketet skickas, kanske imorgon vore smart, innan helgen och så.

Nu är jag bara hemma och lyssnar på musik som jag växte upp med. Inte sånt jag själv lyssnade på när jag var yngre, men sådant som pappa har lyssnat på, som jag hört i bakgrunden när jag lekt och så. Leonard Cohen, inte så pjåkigt faktiskt. Jag funderar på att sätta en bit av en av hans låttexter på väggen i köket när det ska göras om, det vore jävligt nice. Så när pappa kommer hem från thailand ska den idén absolut framföras!

Ikväll blir det hockey. Skulle till Marri en sväng, men jag har tvätt att tvätta och lite städning som jag gärna vill ha gjord innan helgen så jag tror att jag får ta det en annan dag! Ska ju möta mamma om bara 1 h och 35 min så det känns som att det blir lite knapert med tid tyvärr. Men en annan dag Marri, ja jag vet att du läser det här;)

tänkte avsluta med en bild till från dagens promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback