Malaga?

Igår blev det till att vara uppe med tuppen, eller kanske innan tuppen t.o.m, klockan halv 6 var det uppstigning för en bilfärd till umeå med mamma och kent. Jag sov hela vägen upp och när vi droppat av Kent på sjukhuset så skjutsade mamma mig till Ida på Grubbe. Alltid lika kul att träffa henne och vi hade en del att prata om som vanligt. Efter att vi pratat ett tag så såg vi på "Yes Man!" med Jim Carrey, den var lika rolig som jag hade väntat mig, så det var bra. Efter filmen somnade vi båda två en sväng och sedan var det dags att duscha och ta bussen ner på stan för att träffa Hanna.

Väl nere på stan mötte vi upp Hanna på Bikbok där Ida även köpte en ny vinterjacka och en sjal och sedan gick vi på Café Station för en fika. Hanna var vänlig nog att berätta för oss lite om Caféts historia och det visar sig att Cafét tidigare var en brandstation, därav namnet. Efter att vi suttit där ett tag och snackat och druckit kaffe gick vi på Bokia och hämtade ut Idas "South America on a shoestring" och då blev jag sådär avundsjuk igen, jag vill också till sydamerika! Jag och Ida skulle ju göra det tillsammans ju! Men men, har man inga pengar så har man, tyvärr. Sedan gick vi på Gina och jag inhandlade en tröja, trots att jag inte har någora pengar, men så är det. Sov hela vägen hem också och under gårdagskvällen blev det bara lugnt, jag tvättade ett par tvättar och städade undan lite.

Idag har jag bara chillat och städat lite till, jobbat lite på CVt också, tyvärr är det inte färdigt men det får jag ta tag i imorgon efter jobbet. Jag och Sara har ju bestämt oss för att ha dem klara innan helgen så. Vi är så sjukt sugna på att dra härifrån så vi får se var vi tar vägen. Men ja, nu är det dags för hockey snart så jag ska väl ta och hoppa in i duschen och efter hockeyn ska jag upp till Öhgren och hjälpa henne med någon uppgift som skulle vara på engelska. Det är ju kul att man är bra på något iaf.

Imorgon ska jag jobba, bara 3 timmar, men man ska väl vara glad att det blir något alls antar jag.
Nej, duschen nu. Keep it real peeps, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback