Män och marmaris.

Ja män finns det många av där nere, och väldigt många är snygga också, kanske är det just det som är problemet.
Det finns inte många jag litar på där nere, men de jag litar på litar jag å andra sidan på till 100%.
När jag ser tillbaka på alla gånger jag varit där tidigare så är det speciellt en kille som jag varit otroligt attraherad av och som har stött på mig fullt ut varje gång jag varit där. Han har ställt sig upp på baren och berättat för alla att han älskar mig men att jag inte vill ha honom, och liknande saker. Hur som helst, det här är en kille som jag har haft många och långa diskussioner med, en rätt smart kille som jag tycker jävligt bra om.

Jag vet inte varför det aldrig blev något mellan oss, kanske för att jag innerst inne visste att han var en "womanizer" trots att det var sällan jag såg honom med någon tjej. Men som vi alla som varit i Marmaris vet, så går ju rykten där nere fortare än någon annanstans, haha. När jag vet allt jag vet nu, så var det bra att det aldrig blev något mellan oss. Jag tycker fortfarande att han är en bra kille, och jag har inget emot att prata med honom. Men som så många andra så hade han flera flickvänner där nere, såklart. Nu bor han inte kvar i Marmaris längre utan har flyttat ihop med en tjej som han var tillsammans med under tiden han stötte på mig och de verkar lyckliga, good for them!

Även om jag tycker att han har agerat fel så vet vi ju hur det är där nere, dom har det inte så jävla lätt, och jag hoppas bara att han blir lycklig med sin flickvän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback