Måndag på förskolan.

Ja, gårdagskvällen spenderades i sängen tittandes på tv,  men trots att jag var trött som ett as så lyckades jag såklart inte somna förrän vid halv 2 ändå, något är fel på mig!

Som tur var så var jag ändå pigg när jag vaknade i morse, och det händer inte ofta nuförtiden. Så efter att ha duschat och borstat av den värsta snön från bilen så körde jag iväg och pumpade lite Young Jeezy på vägen, finns det något bättre sätt att vakna? Tror inte det!

Väl på jobbet så var det sångsamling till att börja med och det är ju komiskt i sig, så dagen började onekligen bra. Sedan var det dags att klä på alla de små och bege sig ut för en och en halv timmas lek i snön, precis som vanligt. Efter det var det mat som gick smärtfritt förutom för Carl som mitt i maten var tvungen att ta en paus för att han "måste bajsa", haha! Sedan hade jag läsvila med bara två barn idag, så det var lugnt och gick bara bra.

Nu är jag hemma igen och gör för tillfället inget alls, men innan dagen är slut borde jag ha hunnit med att smiska in två tvättar i maskinen och bära ner ett par lådor i källaren. Inte alltför stressigt alltså, men det känns drygt ändå! Nu ska jag se på tv ett tag och sedan får vi se vad jag hittar på, på återseende!

Kommentarer
Postat av: ankan

Det är fullbordat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback