Promenadväder.

Eller ja, bara om man ser till temperaturen kanske. Mamma ringde och väckte mig och frågade om vi skulle ta en promenad runt höglandssjön, och det ville jag ju absolut! Så det blev en 8 kms tur idag också, trevligt värre.
Jag gillar att promenera, men jag har så svårt att ta mig i kragen och göra det om jag inte har något sällskap, hmm, jag kanske skulle haft en hund eller något. Fast det har jag ju, men han är så gammal så jag tror knappast han klarar 8 km haha. Han fyllde btw år för någon vecka sedan, 15 år, det är 105 hundår, och det är rätt gammalt!

En annan som fyller år idag är min kära
Emelie, så grattis på födelsedagen raring, ät tårta för mig också!

Nu har jag tänkt dra ner på stan med Maricel, men hon vägrar tydligen svara på mitt sms av någon anledning. Hon hatar kanske mig, vem vet? Nåja, jag får väl ta och ringa henne helt enkelt!

Så ha en trevlig dag tills vidare!


Kommentarer
Postat av: Mpah

Tack för det raring, tårtan skall ätas :)

2009-01-21 @ 14:39:21
Postat av: Maricel

Haha ja men visst, me hate you. Puss! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback