Remember those walls I built? Well baby they are tumbling down.

Somnade väldigt sent igår så jag har inte varit så pigg såhär på förmiddagen, men jag har ju mig själv att skylla som vanligt. Idag fyller Michal år, så nu när han äntligen har gått med på att ge mig hans adress så ska jag skicka presenterna jag har köpt. Han har hela tiden sagt att jag inte får köpa något eftersom jag inte har så mycket pengar, men vadå, man ska väl ändå få köpa en födelsedagspresent till sin pojkvän?:)

Idag ska jag som sagt ner på arbetsförmedlingen så jag hoppas att det går bra och att jag kan få många tips på vad för jobb jag ska söka! Jag har verkligen ledsnat på Örnsköldsvik nu, men det blir väl kanske så med mindre städer? Det är bara det att staden känns så himla kall och tråkig. Alla mina kompisar har ju sina egna liv nu med sambos och sådant så det blir väl inte samma sak kanske. Nåja, jag vill ut på nya äventyr!:)









Nevis Highwire Bungy, Queenstown, New Zealand. 134 meter och 9 sekunders fritt fall, det tredje högsta i  världen.
Jag vill hoppa igen!



If I begged and if I cried,
would it change the sky tonight?
Would it give me some light?
Should I wait for you to call?
Is there any hope at all?
Are you drifting by?
When I think about it,
I know that I was never there,
or even cared
The more I think about it,
the less that I was able to share,
with you
I try to reach you,
I can almost feel you,
you're nearly here
and then,
you disappear

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja tiden går sjukt fort,d e helt omöjligt o hänga med känner jag!

Postat av: kajsa

tack gumman! hoppas du också hittar något :) jobbet är skit men små åar blir en stor bäck .. lr vad man säger haha :P!



kram

2009-01-20 @ 14:39:32
URL: http://kajsatasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback