Ruschkinoff i vasken och annat smått och gott

Igår drack jag och Sandra vin hemma och sedan drog vi ner på O'learys, Ida skjutsade oss.
Sen var vi där tills de stängde och sedan mötte vi upp med Klas på torget. Det blev efterfest hos Sandra med rushkinoff vodka som stod i vasken för att inte de andra som var där skulle hitta den, haha! Man får de mest briljanta ideérna när man är full, tro mig! Sedan började jag och Sandra bråka och jag älgade hem genom stan, haha! Vi skulle tydligen aldrig talas vid igen och jag kläckte ur mig "Jag har nog med kompisar", kanske inte så genomtänkt med tanke på att hon är min kusin och vi har stått varann nära hela livet, haha!

Klas visste inte var han skulle he sig och jag och Sandra var fly förbannade. På vägen hem så trodde jag att jag tappat min plånbok, jag hade den i jackfickan, så full var jag, haha! Som tur är så är Sandra och jag likadana så vi har bara skrattat åt händelsen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback