Saturday is partyday?

I morse ringde mamma och väckte mig och sedan tog vi en promenad runt höglandssjön. Det är förvånandsvärt hur mycket piggare man blir bara av en timmes promenad. Efter det åkte vi ner på systemet och inhandlade vin för kvällen.
När jag kom hem tog jag ett bad för att få upp värmen igen, och sedan dess har jag försökt bestämma mig för vad jag ska ha på mig, inte det lättaste när jag tycker att jag mest har vardagskläder. Men så är det.

Snart kommer Maricel och hämtar upp mig och då ska vi åka och handla med Sofie och Ida för att sedan äta middag tillsammans hemma hos Marri och Tobias. Det kommer bli ritkigt trevligt och jag har hört ryktas om en god efterrätt så det ser jag fram emot, haha! Efter det blir det vin i mängder och sedan Harrys, kult värre!

Nu ska jag sätta mig och räkna hur mkt norska småpengar jag har kvar egentligen, det är en hel del. Vet ni om man kan växla in dem på banken eller om man måste dras med dem tills nästa gång man är i norge?

Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback