Utmanad av Rebecca

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

So here we go:

1. Jag är sämst på att komma i tid, jag vet inte varför men jag blir minst 5 minuter sen till allt jag ska göra.
2.
Jag älskar hiphopmusik, och lyssnar knappt på något annat.
3. Jag har världens sämsta minne, om någon ber mig komma ihåg något viktigt så har jag glömt det 5 minuter senare.
4.
Jag kan inte hålla käften om jag inte håller med en person i en fråga, det är verkligen en ovana.
5. Jag var besatt av Backstreet Boys när jag var yngre och hade affischer på dem i hela mitt rum, från väggar till tak, utan att överdriva, jag har även sett dem live i göteborg.
6.
Jag är i desperat behov av ett jobb eftersom mitt bankkonto sinar sakta men säkert.
7. Jag har varit tillsammans med två killar som nu spelar i elitserien, även om en av dom var på högstadiet. That's Örnsköldsvik folks.
8. Jag tycker fortfarande att Nile City 105,6 är den roligaste humorserien ever!


Jag utmanar följande mongon:
Annika
Malin
Lisa
Emelie
Sofie
Maricel
Kajsa
Helena

Ska skriva något annat vettigt, t.ex. om gårdagskvällen lite senare. Så på återseende.

However eftersom jag blev utmanad av Rebecca så tänkte jag lägga upp en bild på oss från Marmaris i januari 2007.


Greenhouse, Barstreet, old times but fun times, haha! That's all folks!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Guuud va jag va smal där! :O



Good old times!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback