Vila i frid Inger Karin Fjeldvaer.

Navn på omkommet kvinne frigitt Det var Inger Karin Fjeldvær (49) som døde i båtulykken i Knarrlagsundet natt til 1. pinsedag.

Inger Karin Fjeldvær satt i båten sammen med sin ektemann og to venner da en båt i samme følge kjørte på dem bakfra.


DE INVOLVERTE ER FRA HITRA, LES MER HER

Fjeldvær skal ha omkommet umiddelbart da den andre båten traff dem. Hennes ektemann ble også skadet i sammenstøtet og ligger nå på St.Olavs hospital i Trondheim til behandling. Inger Karin Fjeldvær ble 49 år.  



Ja, nu kan jag ju sluta vara kryptisk, Inger Karin Fjeldvaer, min chef och kvinnan som höll ihop allt på fabriken omkom i en båtolycka natten till Söndag. Dagen började med ett möte där polisen, styrelsemedlemmar och delar av familjen Fjeldvaer medverkade. En tyst minut för Inger Karin och massa gråt senare var det dags för jobb igen. Det har varit den värsta dagen på Hitra för mig, det börjar gå in vad som har hänt och det gör fruktansvärt ont. Huvudvärken har varit hemsk och ögonen gör fortfarande ont efter all gråt.

Nu orkar jag inte mer, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Pååpy

Tänker på dig kakan.. Läskigt hur fort ett liv kan ta slut.

2009-06-09 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback