Åt helvete med mänskligheten.

Ja fy fan vad jag har varit less idag.

Imorse slängde pappa ur sig massa idiotiska saker som kändes totalt onödiga och hämtade från ingenstans, det kändes som att han sa allt bara för att håna mig och såra mig. Tack liksom? Att sedan skratta åt det han sagt tillsammans med Eva kändes rent ut sagt som ett slag i ansiktet, aouch. Men eftersom jag är som jag är så är det bara att svälja och vända andra kinden till. Javisst, hit me again, jag kan ta det, eller?

För övrigt är jag så jävla less på skitsnacket i den här stan så att det inte är sant! Under de senaste veckorna har jag verkligen fått se de dåliga sidorna av att bo här. Folk har som vanligt inget vettigt att prata om och får då för sig att hitta på saker om andra människor. Jag har nu plågsamt klart för mig varför jag inte ville stanna i den här staden längre än nödvändigt. Kanske hade det varit bättre om jag inte fått jobb? Jag var ju så nära att flytta till Trondheim. Fan också, eller så får man ju inte säga heller. Jag är sjukt glad att jag fått jobb, men det har tyvärr gjort att jag är rätt låst här i stan, i alla fall fram till sommaren. Funderar på att isolera mig och inte prata med någon jävel förutom när jag jobbar. Det är ungefär på samma nivå som när jag var tillsammans med Oscar. På den tiden utspelades detta samtal på msn:

M H:Jaha, jag hörde att du sugit av en kille på Kempis?
Jag: Vad i helvete säger du?
M H: Antar att det var Oscar va?
Jag: Men far åt satan med dig.

För att förtydliga så hade jag självklart inte sugit av en kille på Kempis, eller Kempehallen, som är MoDo Hockeys förra hemmaarena). I den här staden så tycker folk dock att det är roligt att hitta på sådana saker.

Jag och Lina hade ett långt samtal om detta på förfesten i lördags och vi var helt överens om att folk har på tok för lite att prata om.

Nej ge mig sommar nu så att jag kan åka långt härifrån.



Fuck you, and everything you stand for.

Kommentarer
Postat av: Leyla

malin: javisst, men lite roligt är det :) jag åker ner 13 juni, du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback