Det skjuts för lite.

Onekligen.
Om det bara hade skjutits fler människor(som jag då såklart skulle få välja ut)
så skulle världen vara en betydligt trevligare plats. Som det ser ut nu så finns det alldeles för många idioter.

Har jobbat jobbar mellan 09.45 och 17.00 idag, skulle egentligen bara jobba till 13.45 men det blev som ett tag längre.
Inte mig emot precis, jag tar alla pengar jag kan få, höhö! De ska senare spenderas i Marmaris, javisst!

För övrigt kunde jag inte låta bli att störa mig på en tant i butiken idag. Hon gick runt med en äldre dam(hennes mamma kanske, vem vet) och klagade på ALLT!! När hon kom till smöret så hittade hon väl inget annat att klaga på och kläckte då ur sig, "ja, titta, bregott är lika dyrt här som någon annan stans" Idiot! Vi kanske inte har bregott för att det är billigt men för att många kunder vill ha det, så länge det inte är dyrare än någon annanstans så kan det väl inte spela någon roll, eller?

Ikväll ska jag träffa Nathalie. Först ska vi åka och köpa godis och senare ska vi prata, det lär bli mkt prat för vi har en hel del att ta igen, och det brukar surras med råge när vi ses. Så ännu en vettig människa har förärat Örnsköldsvik med sin närvaro under ett par dagar. Tack kära Nathalie, plötsligt höjdes Örnsköldsviks IQ-medelvärde markant!

Ack nej, ack nej, dags att bege sig! Hörs!


Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback