En ny dag.

Och jo, solen skiner även här i övik.
Jag fick tag på honom igår iaf, så det var ju skönt. Han skulle ringa idag.

Nu verkar det hur som helst vara bestämt att vi åker den 23dje Juni och blir borta tills den 23dje Juli, det vore great om något. Nu gäller det väl bara att jag får ledigt från jobbet, annars blir det värre, men det löser sig.
Eller ja, det vet jag ju egentligen eftersom det är sagt att ledigheterna ska tas på ett visst sätt, men jag hoppas att det löser sig. Och gör det inte det får jag väl säga upp mig helt enkelt som sagt, även om det tar emot det också!

Hur som helst så kollar vi på lägenheter och så nu, så om någon vet av ett bra och billigt boende i Marmaris så holla at me! Jag tar gärna emot alla tips! Vi kollar just nu på ngt som heter Club Dante apartments, verkar bra men vi är lite osäkra på var fan det ligger, haha! Rebecca, någon aning?

Så min to do lista för idag lyder:
[ X ] Kolla upp lägenheter i Marmaris med Johanna
[   ] Fixa ledigt (om jag så måste ligga med chefen?)
[   ] Svara på alla mail på facebook(jag är rätt kass på det)
[   ] Städa rummet (jag är rätt kass på det också för tillfället)

Bra Malin, du har hunnit med en vettig sak, herregud, jag suger ju!
Iväg till jobbet nu, får väl se hur statusen för den där listan ser ut senare idag!
Hörs!


Kommentarer
Postat av: celebri

Vilken fin blogg du har

Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har. :)

Allt bra?

2009-03-19 @ 22:28:38
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback