Everywhere that I go there's someone trying to change me.

Igår efter jobbet så blev det en sannb dusch och sedan till att byta om, sedan begav jag mig ner på hockeyn.
Var väl ingen jätteintressant match att se, men den dög väl. Efter det drog jag på förfest hos Daniel där Sara, Bella och Joel var, det var trevligt. Efter det drog vi på Harrys och där var väl allt som det brukar vara antar jag, förutom att Peter Forsberg väl där med ett par andra hockeyspelare, kul värre?

Idag har jag inte gjort många knop. Har käkat lunch med Sandra och kikat på Punk'd med Tom, fan så roligt det programmet är alltså. Sedan var jag hem en sväng och vände och sedan har jag varit hos Sofie och surrat lite med folket. Trevligt värre.

Träffade btw mitt ex föräldrar på Lidl i förrgår, det var kul, vi har alltid kommit jävligt bra överens! Det roliga var dock
när vi pratade och jag så gott som glömde bort att Oscar(mitt ex) existerade, haha!
Jag: Jaha, och allt är bra med er?
Olle: Ja, jo det är det, det är ju mycket hockey nu så det är ju kul. (Både mitt ex och hans lillebror spelar i elitserien)
Jag: Ja, det är klart, men inte länge till tyvärr (syftade på att MoDo inte gick till slutspel.
Olle: Eh, ja men Oscar spelar ju slutspel.( Oscar spelar i Frölunda)
Jag: Hahaha, ja det är klart, jag tänkte inte så långt!

Haha, ja det kanske inte låter så kul, men jag hade kul åt det iaf, och det har jag fortfarande, haha!

Har btw fått Emelies bilder från Marmaris 2006 nu, så nu kommer bilderna jag lovade för ett bra tag sedan.
Imorgon ska jag smiska upp dom, promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback