Högskoleprovet 2009.

Mja, så var det gjort, haha!
Okej, jag fick inte 2.0, det kan vi då gott konstatera redan nu trots att normeringstabellen inte lagts ut än.
Men jag gjorde vad jag kunde, eller ja, ja på ett ungefär.
Ja hur gick det då undrar ni?
Mja, mediokert får jag väl påstå, men det var väl okej. Jag ska ju ändå göra om det till hösten och till våren så jag
la inte så stor vikt vid det när jag väl satt där. Jag hade som inte orken. Imorse gick jag iaf dit, helt allene som min vän Julle skulle sagt. (haha Julle skulle, höh). Nåväl så trodde jag att jag skulle få spendera hela dagen i min ensamhet.
Men som tur var så stapplade Stina Dannberg in i provsalen strax efter mig, så jag hade sällskap under dagen.
Vi pratade nog minst om provet av alla i hela byggnaden under rasterna, men vad gör det?

Så ja, om jag inte skäms alltför mkt så ska jag skriva hur många poäng jag fick imorgon, när de lagt ut normeringstabellen. Tills dess får ni allt hålla er på halster. Nu ska jag äta spagetti och köttfärssås!
Adjöss och hörs senare!


Jag och Linda på bowlingfesten i augusti 2008, och ja hon har sitt ansikte i mitt hår, inte tvärtom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitt anskikte i ditt hår ja... Det kan du ju få tro;) Vet du vilka som kom in helt otippat på butiken idag? Rima, Mindy och deras son! Jättekul att träffa dem. Rima sa att du skulle till Hitra. Är det bestämt nu? Måste pratas på telefon! Bokning närmar sig:D

2009-03-28 @ 18:19:09
Postat av: Anonym

Sitt anskikte i ditt hår ja... Det kan du ju få tro;) Vet du vilka som kom in helt otippat på butiken idag? Rima, Mindy och deras son! Jättekul att träffa dem. Rima sa att du skulle till Hitra. Är det bestämt nu? Måste pratas på telefon! Bokning närmar sig:D

2009-03-28 @ 18:22:34
Postat av: Amanda

Det var jag som skrev om du inte räknat ut det redan:P

2009-03-28 @ 18:23:55
Postat av: Anonym

Det är planerat att åka ner augusti/september nångång, ingenting bokat än! När åker du och hur länge stannar du? Säg att du är där när jag kommer pleeeeeeaseeee!? Saknar dig din gamla räv!

2009-03-28 @ 19:23:49
Postat av: Flirre

Mitt namn vägrade komma med. Men det är jag, fiskis!

2009-03-28 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback