I am in Stockholm!

Ja nu är jag här med mina älskade vänner.
Igår efter en lång bussresa kom vi fram runt 13.00 och efter att vi fått något i magen så åkte vi hem till
Toms lägenhet i Björknäs centrum. Väl här vilade vi lite, spelade buzz och drack kaffe. Efter att vi vilat ett tag åkte vi till Nacka Forum och inhandlade Tacomiddag och alkohol. När vi skulle kliva på bussen så ringde jag Emelie:

Jag:Var är ni?
Emelie: Vi sitter på bussen, nästa stopp är Nacka Forum.
Jag:Ja, men då ses vi hos Tom, hejdå!
Emelie: Hejdå!

När vi då klev på nästa buss med Nacka Forum så satt ju självklart våra vänner på den bussen, så det blev en redig surprise för dom, och det var så sjukt kul att träffa dem igen! Vi tog en lugn kväll hemma och åt tacos och såg på film. Sedan gick vi faktiskt och la oss och vaknade pigga och glada vid 0800 imorse. Då duschade vi alla som skulle duscha, och tro mig det är ganska många, när man bor 7 tjejer i en lägenhet, och sedan var det stan som gällde.
Så idag har vi shoppat en del och nu sitter vi och förfestar och sedan blir det utgång. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Micke, det vore som kul.

Men nu ska vi umgås, som bara vi kan! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag vet.

Jag MÅSTE ju ut imorgon.

Men d e lite omöjligt att hitta barnvakt. tyvärr.

Postat av: - ● Rebecca ● -

Möjligtvis att jag tar mig ut.

Pappa ställer upp men då måste han ju sova här o jag har ju lovat fanny att hon ska sova här,men fixar hon sovplats någon annanstans så passar pappa o då tar jag mig ut. hahahha

håll tummarna nu!

2009-03-13 @ 21:14:16
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Hade funkat,men nu e mamma dålig så hon orkar inte passa.

Vilket e lika bra för jag mår som en överkörd bäver.

Men ni får ha så kul,ska ligga här hemma o va avundsjuk på att ni e ute o parta järnet!

2009-03-14 @ 16:13:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Festa ordentligt ikväll!

2009-03-14 @ 18:32:02
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha han e nog glad att han kunde hjälpa dig.



Jag skrattar dock fortfarande.

2009-03-17 @ 00:08:57
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback