I'm sorry, but the train has left the station!

Idag har varit en dag då jag kunde ha mått dåligt, men jag har faktiskt låtit bli. 
För jag förtjänar inte det.  Det skall dock sägas att jag inte
önskar det för någon annan människa heller, speciellt folk som inte alls förtjänar det.

Hur som helst så har jag haft ett par ögonblick idag som gjort livet så mycket lättare, i kronologisk ordning:

1: "Vi satt hemma och då sa han 'ska vi ta och förlova oss?' och då sa jag' HAA HAAA HAA HAAA'"
På riktigt, jag dog nästan av skratt. (Av förklarliga skäl låter jag personen som sa detta vara anonym)

2. Jag och Sofie satt och fikade på Coffehouse by George idag, när vi såg en tjej som var ruskigt lik vår kära vän Josefin bakifrån. Hur som helst så satte sig den här tjejen vid ett bord bakom oss, varpå Sofie och jag tar kort med mobilen, och skickar iväg ett mms till josefin, med en bild på tjejen som var väldigt lik henne(Ja, Josse, förutom näsan). I mms:et står det "Men kul att du kommer fram och säger hej när du är i stan? Jävligt kul". När jag ringer upp Josse 5 minuter senare har hon fortfarande inte sett det, men hennes första kommentar om bilden är "Men vad fan, det är ju en gammal kärring" hahaha, jag trodde jag skulle dö.

3. Jag och Malin satt och pratade i telefon i en dryg timma idag, och tro mig att jag fick mig måånga goda skratt, haha! Några av de roligaste sakerna var iaf när hon berättar" Ja, och då hade jag ju blivit dissad totalt och så sätter jag mig på planer för att lämna Vietnam bakom mig. Vem fan tror du inte kommer in i planet, och ler stort och säger 'HIIIIIIII, I'm so glad I met you, I've been trying to text you but it didn't work' "
Eller den här"Och så vaknar jag, fortfarande full och ser ut som en skabbig räv och öppnar dörren för att se vem fan som knackar på, och där står han och säger '2 hours lateeer' " och lite senare "I'm sorry, but the train has left the station"
HAHAHA, vilket sanslöst klockrent uttryck, rakt översatt från svenska språket!


Jag och Sofie på Råskärsön

Jag och Malin efter att vi knockat ihop och jag börjat blöda på läppen, Hitra, Norge September.

Kommentarer
Postat av: Malin

kul att min urdåliga engelska kan glädja nån! hihi

det var dock väldigt roligt att prata med dig igen godisen! Puss

2009-03-15 @ 00:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback