It's not worth the pain.

Suttit hemma idag, bara sett på tv och tagit det lugnt. Det behövdes kan jag säga.
Såg på "Så ska det låta" också, Brolle, Sonja Aldén, Markoolio och Sibel var med.
Och är det bara jag som tycker att Sibel verkar vara en av de mest ointelligenta
jävlarna på denna jord? Jag klarar helt enkelt inte av människan, herrgud, gör något åt dig själv!
Brain transplant? Vore nog smart! (höhö)

Hur som helst så ska jag nu gå och lägga mig i sängen och läsa vidare i min bok.
Orhan Pamuks "Istanbul", bra skit, kanske inte för såna som gillar glada och lättlästa böcker,
men för såna som gillar bra böcker, som jag! Sen läser jag den på engelska också, bara för att jag
inte ska tappa all engelska som jag trots allt har lärt mig, det borde ni prova hörni!



Så med det säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pååpy

Jag såg reprisen av så ska det låta också. Pratar Sibel skånska eller gör hon till sig? Om hon nu är skånsk så har hon en fruktansvärt ful dialekt, och ful röst för den delen också.

2009-03-06 @ 14:17:48
Postat av: leyla

har läst den också, fast på svenska :) älskar hans böcker...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback