Mornin'

Igår när jag kom hem var det tänkt att jag skulle plugga, jag har en del att göra innan högskoleprovet på lördag om jag vill ha 2.0. Men när jag kom hem hade jag sån jävulsk huvudvärk att jag knappt kunde stå upp, så det var bara att läga sig i soffan och hoppas på att det skulle gå över, tack vare ett par paracet och många glas vatten gjorde det det också, men inte förrän 1,5 timmar senare. Med andra ord så pluggade jag inget alls idag. Idag måste jag dock plugga, måste måste måste! Annars må hunden frossa på min lever, eller något lika vidrigt!

Ska iväg till jobbet snart, börjar 11.00, jobbar 35,5 h den här veckan, lite fel vecka att göra så många timmar, men lönen blir fin iaf, och det är positivt!

Min telefon har slutat fungera, eller jag är lite osäker på om det bara är batteriet, men den slår iaf av sig själv utan anledning, så det suger. Det måste fixas, tyvärr tror jag inte jag har möjlighet att fixa det förrän nästa vecka, vilket suger ganska hårt. Jag får väl nöja mig med min gamla telefon tills dess antar jag, det suger också ganska hårt, men what to do?

Nu ska jag gå och skriva ut ett högskoleprov som ska göras när jag kommer hem från jobbet 18.30 ikväll, roligt värre!

Adieu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback