NalleMayas relationsråd.

Ja, nu har det officiellt gått för långt med mina och Mayas diskussioner. Vi har nu kommit på att hon ska bli relationsrådgivare i tidningen bamse, "NalleMayas relationsråd". Såhär gick vår diskussion:

Maya

hahaha

kanske det

eller varför inte Bamse på en gång?

Nalle Mayas relationsskola

Malin

hahahahaha

jag dör

fan vad kul!

Maya

"därför bråkar era föräldrar"
" därför behöver brorsans "tjejkompis" inte ha en madrass bäddad"

Malin

haha, den vet du allt om va?:p

Maya

haha japp, det kan man nog säga

"därför bor farmor själv på toppen av ett berg"

Malin

haha, med två unga pojkar hon inte är besläktad med?

Maya

hahahahahahhahaha

Malin

busimusen och Kåten Jansson?

hahahhahaha

Maya

Å herregud!!!!

jag kissar på mig!

Malin

hahahaha, jag också!

Maya

tänk så festligt det skulle bli

jag skulle lära de arma barnen så mycket ;);)



HAHAHA! Ja herregud så kul, och med det så tänkte jag avsluta den här dagen! Sov gott människor! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack för tipset.

Verkar som om dom flesta tycker canon e bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback