Ring the alarm.

Har hunnit med att snacka med mamma idag, det är storm i Turkiet, eller det är storm i så gott som hela medelhavet!
Röd/Lila är den också, värsta sorten, rätt coolt. Ja, som tur är behöver man inte oroa sig eftersom de ligger tryggt i hamnen i marmaris.

Idag ska jag och far åka på Jysk på jakt efter en ny säng, lycka till till oss! Jag behöver verkligen en ny säng, sover inte alls skönt på nätterna. Sedan ska jag träffa Nathalie på stan, och ikväll ska jag nog umgås med Sofie och så. Mkt bra planer om jag får säga det själv, förhoppningsvis slipper jag träffa några idioter idag också, då kanske jag kan sluta vara så arg. Men med tanke på antalet idioter i den här staden så är chansen minimal, det är bara att inse!

Nu ska jag klä mig och sedan är det dags att åka till Jysk. Adieu!

Kommentarer
Postat av: ankan

hej fina du, nu har jag läst lite här å inlägget om allt avsugnings-skitsnack gjorde att jag fick lite ont i hjärtat..så här kommer ett råd från en som stannade för länge å tog för mycket sån där skit: Det e faktiskt bara att dra. Pengar å allt sånt löser sig i efterhand. du e en fantastiskt varm å rolig person, vem skulle inte vilja anställa dig? slösa inte bort livet på att mögla i ett liv som var ok för 5 år sen, å nu känns som ett klädesplagg som e för litet.

du förtjänar så sjukt mycket bättre än det!



största kramen till dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback