Shopping!

Idag har jag jobbat lite, 0800 till 1200 och sedan har jag varit hos mormor och lämnat lite tvätt, efter det blev det en tur till mycklings förskola, mitt andra jobb ni vet. Det var kul att prata med alla igen och så busade jag lite med Oliver och fick en puss på kinden när jag skulle åka, haha han är för söt!:)

Efter det blev det en sväng på stan med Sofie, handlade schampoo och hårinpackning och så blev det lite böcker, eller ja lite och lite. Var på Åhlens där de har halva reapriset från bokrean, inte illa vill jag säga! Köpte 7 böcker för 250 kronor, alla inbundna! Kikar man på originalprislappen så står det 250 kr på många av dom, 7 böcker till priset av en alltså, inte illa! Så det blev några böcker som jag kikat på tidigare med varit för snål för att köpa.



Lite svårt att se kanske, speciellt eftersom jag inte orkar rotera bilden, men böckerna är iaf:

Orhan Pamuk - Det tysta huset
J.M Coetzee - Skymningsmarker
J.M Coetzee - I väntan på barbarerna
Vilhelm Moberg - Rid i natt
Jonas Gardell - Jenny
Göran Tunström - Försök med ett århundrade
Orhan Pamuk - Snö

Vad tycker ni? Jag är glad iaf:)
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback