The breakup, och att sitta i knät på Daniel Da Silva!

Ja, då kan jag ju göra det officiellt, jag är singel.
Det var inget lätt beslut, och det  var inte heller trevligt att höra Michal gråta i telefon, men det var tyvärr nödvändigt.
Det funkade inte för mig helt enkelt, flera månader utan att ses är inte min grej.
Så, ja, jag har också gråtit kan tilläggas.

Men det har hänt roliga saker också, min kära mormor vann 100 000 på postkodlotteriet idag, det ni!
Det finns ingen som förtjänar pengarna mer än den generösa människan, hon ger av kärlek hela tiden och
hon ger även av pengar, trots att hon inte har några själv! Det var väl unt som vi säger här uppe i norr!
Så då kommer jag kanske att vara på tv till helgen, ska tilläggas att jag nästan satt i Daniel Da Silvas knä i
limousinen, haha! Mysigt värre? Ja Mormor och Margareta tycker ju att han är snygg iaf, haha!
Stort grattis även till Jonas Tjällmans pappa som vann bilen också, det var inte illa!
 Daniel da Silva 
Helgen var toppen med vännerna, annat kan inte sägas!
Lite shopping blev det också, så det var nice!

Men nu är man tillbaka i verkligheten, det känns konstigt att vara singel igen, men också skönt på ngt udda vis.
Nu ska jag gå och umgås med pappa lite, men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback