I'm outta time and all I've got is 4 minutes.


Idag har det varit relativt lugnt på jobbet, inget speciellt har hänt.

Nu är jag hemma hur som helst, och nej, min ilska mot mänskligheten har väl inte direkt gått över, nej.
Jag orkar som inte vara social och trevlig om jag inte måste. Med ett undantag då, mina vänner såklart, för
dem vill jag ju faktiskt vara trevlig mot, även om jag är arg på världen.

Anyway, så satt jag och åt vid köksbordet för inte alltför länge sedan, och där låg också ett av pappas cigarettpaket.
Jag skojar inte när jag säger att jag tappade matlusten. Inte för att jag har något emot cigarettpaket, men detta var från Thailand, och ni kanske har sett varningsbilderna de har på paketen där nere? Istället för en varningstext där det kanske står "Rökning orsakar cancer" eller vad det nu står på paketen så har de thailändska paketen även en bild.
Dessa är vanligt förekommande.







Texten lyder ungefär som i sverige, rökning orsakar olika sjukdomar, t.ex. cancer, rökning dödar, rökning orsakar emfysem och rökning skadar barn. Den som låg på mitt köksbord var bild nr 4, rökning orsakar halscancer.
Det ser ju inte nyttigt ut någonstans.



Det här väntade på mig på facebook.

Mr X:
Bra

Ej jeg har ikke scorat

Men kunne godt. flere piger som har prøvet at kysse mig

Men kan ikke når jeg tænker på dig



I don't believe a word you say.

Kommentarer
Postat av: jennie

hmm vem va de ifrån???

Postat av: Malin

Hoho, men det står ju klart och tydligt Jennie, det är från Mr X;)

2009-03-06 @ 10:18:54
URL: http://malinsjoblom.blogg.se/
Postat av: M A R I C E L

Åh du, jag gillar att jag satt och åt också nu när jag såg dina fina bilder... .....................

2009-03-06 @ 12:19:54
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback