My Marmaris 2006

Ja här kommer dom då, bilderna som jag utlovat så länge, marmaris 2006 kära vänner!

Så vad hände i Marmaris 2006 egentligen?

Vi förfestande med Linnea, Malin och Lisa på Mar Soleil.

Vi drack öl på Interconti.

Vi var ute i solen.

Vi festade med Lisa.


Vi festade mer med Lisa.

Vi drack äckligt starka Vodka Redbull på Barstreet.


Vi åt middag med Johanna

och Amanda på Majestic Boys.

Fingret var med på förfest

Mer än en gång

Vi var på underbara Galleon

Gratisdrinkarna flödade

Vi hade kul med Ugur, ägaren till vår favoritklubb.


Jag var ung och oskyldig


Det var vi båda.

Vi åt middag med Johanna och Amanda på deras sista kväll.

Vi kramades med Erdal



Vi satte vår kråka överallt


Vi hade kul med Ferhat

Vi såg Global Deejays på Areena.

Det var fest

Vi drack fishbowls på Vision


med många sugrör överallt

vi drack så mkt öl att det rann skum ur näsorna på oss

Vi var så gott som ensamma på strandpromenaden på bombnatten

Vi satt vi palmen på Areena

Vi sa hejdå till Ferhat innan han skulle hem till Cypern


Vi var i Turunc

och tyckte Turunc var sjukt fint

Vi solade


Vi gick längs kanalen

Det var turkiets nationaldag

Vi gömde oss för grannarna

Vi festade med Siri och Stine

Vi var på Rhodos

Och gick på muren

Jag hittade en blåsfisk, den blev min vän

Vi köpte massa frukt för nästan inga pengar

Vi dansade med Mesut på Seaside

Vi sprang runt med Can en natt

Vi sanerade efter att grannen spytt på vårt golv

Vi festade med Gökhan och Ibo

Vi chillade med Ahmet på Majestic Boys

Jag umgicks med Kajsa och Kadir

När Emelie åkt hem festade jag med Gökhan och grabbarna på Galleon

Jag umgicks med Savas

Ibo och hans familj hjälpte mig massor

Murat och jag drack Vodka-Redbull

Jag festade med Mehmet, Gökhan och Murat

Jag mös med Siri

Jag festade med Görkem

och med Cuneyt

Vi hade myskväll med nötter och Efes

jag dansade med Ibo

Och med Cuneyt, Gökhan, Ibo och Gemma

Vi var freaks i Icmeler

Metin åt


Och så umgicks jag med Siri och Murat och Stine och Fatih!

Ja hörni, det var delar av mitt marmaris 2006. Hoppas det föll er i smaken.

Kommentarer
Postat av: Third woman

Väldigt ambitiöst!:D Och gud vilka känslor bilderna väcker. Ren och skär glädje och en galen längtan! Vi ska ha en supersommar;)

2009-03-23 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback