Matchmaker Maya.

Maya
hej

du...

jag kom på en sak
Malin

ja?

Maya

ska inte du bli ihop med XXXXX? han är ju singel nu :):)
Malin

hahahaha

vad fick du det ifrån?

hahaha

aj, nu får jag ont i magen!

hahaha

Maya

jag såg han på min fb och kom att tänka på den gamla goa hitra tiden

näj

inte ont i magen

why?

Malin

haha, för att jag skrattade

tillfällig kramp

men det har gått över nu

Nej men ja, alltså

om det hade varit så att XXXXX pratade med mig överhuvudtaget så hade man ju kunnat överväga saken, haha

Maya

prata med honom då

ring och föreslå en dejht

ni bor ju nära

:):)

Malin

hahaha

jag tror faktiskt att han kanske skulle få en hjärtattack om jag föreslog det, på riktigt alltså

Malin

hur i hela friden kom du och tänka på mig och XXXXX lilla hjärtat?:)

Maya

jag såg han och jag såg dig och jag tänkte vilken grej :):)
Malin

haha men du är för söt

hmm, ja jag kan ju prova att höra av mig, men jag tror inte han hör av sig tillbaka.
Vill du det? Jag gör det för din skull då

Maya

jag vill

:):)
Malin

haha, okej okej

jag skickar ett mail eller så

ska det stå något särskilt?

..
Det roliga är att när jag går in på hans profil på Facebook så står det att han är i ett förhållande med XXXXX XXXX.
Haha, Maya är så lost ibland.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback