Nånting har sin början, men jag vet inte vad.

Nu på morgonen har det inte blivit mkt vettigt gjort, det kan jag tala om i alla fall. Det var sagt att Johanna skulle komma hit och äta frukost innan hon åker tillbaka till Linköping, men tydligen blev hon tvungen att jobba eller ngt så det blev inget med det. Så jag fick äta min gröt ensam, en sådan synd!

Så har jag också varit nere i källaren och slängt in lite tvätt i maskinen. Mina träningskläder, behöver jag påpeka att de inte luktade blomma?

Idag ska jag försöka mig på att göra ett till högskoleprov och jag hoppas även att jag hinner på stan en sväng, det vore rätt bra faktiskt. Jag är i behov av lite smågrejer, just nu kan jag bara inte komma på vad, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen, för jag luktar inte blomma jag heller, men det ska det bli ändring på!
Funderar på att gå och sola idag också, det behövs lite färg på den här bleka kroppen!



jag släpper din hand
för ett helt vanligt återfall
för att få nåt förstört
det var fel som jag sa, det är sant som du hört

kära vänner i ljus och i mörker
i växlande väster och öst
är ni alltid mitt hopp och min helande tröst
min helande tröst

här vänder sig skyn
till den som kan tro genom tegel
jag droppar en krona från bron
och önskar mot flodens vibrerande spegel

ni reste mig upp
och jag lämnar en börda därhän
i en främmande stad
nånting har sin början, men jag vet inte vad

kära vänner i ljus och i mörker
i växlande väster och öst
är ni alltid mitt hopp och min helande tröst
min helande tröst



Marmaris oktober 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback