Back on Hitra.

Igen, vem hade kunnat ana?

Nåväl, här är allt som vanligt och ja, ni vet. Mr Big har tydligen inget bättre för sig än att stirra och det pratas med folk som kallar mig för hallonet! Tänka sig va, ja allt är som vanligt. Anyway, efter första arbetsveckan så åkte jag ut till Tadek igår för att dricka lite öl, där var även Karol, Kasia och Mr Funky G, så det var mkt trevligt. Mkt surr blev det om allt mellan himmel och jord, och de är för sköna de där människorna, så är det bara! Ikväll är det tänkt att vi ska åka ut på Dolmöya och festa med Morten och gänget, morsomt värre. Anyway, nu ska vi laga oss ngn mat och sedan bär det av.

Bjuder på min favorit också, hahaha, kan inte sluta skratta åt den här reklamen, "Nämen, är det halvbror din?"hahaha
Enjoy!


Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

HA HA HA HA

Postat av: Malin

Är du suuuur?? hahahaha min älsklings reklam!

Hör av dig nån dag hjärtat!

2009-06-02 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback