Orkar inte.

Nej jag orkar inte resa mig från stolen, det gjorde jag iofs för att ta in dynorna som låg ute i regnet/haglet nyss.
Shiet vad det öser ner, det är sådant som bara händer såhär på våren, jag gillar det faktiskt.

Nej jag tänkte att ni skulle få ta del av vad jag har att göra innan 12.00 imorgon

Things to do before Norway:

Rusta
-Byta väskan
-Köpa schampoo, tvättmedel och dyl.

Wherever
Köpa:
Saft
Kaffe
Kakor

Tonfisk att ta med till Norge

Systembolaget
- Köpa öl till helgen och till Norge


Föra över pengar från sparkontot

Lämna present till Nellie

Plocka ur rummet på Nötbolandet

Kolla upp extern hårddisk på Elgiganten.se


OK/Q8
- Köpa snus till Norge

Städa bilen

PACKA!

Städa rummet

Hämta kläder hos Sandra

Lämna mammas deklaration

Växla Euro på banken

End of list.

Så ja, som ni ser så är det en del som står på listan. Tyvärr har jag insett att det inte finns en chans i världen att hinna med allt. Pappa får åka på rusta och byta väskan åt mig, Sandra tar med sig kläderna hit ikväll, så det är ju bra. Får köpa tonfisken och schampoo och sånt på jobbet imorgon när jag drar in för att säga hejdå. Bilen måste jag städa imorgon förmiddag, och ja jag vet att det är sjukt men jag har inte packat ett jävla skit än, jag är kass! Snusen köper jag imorgon när jag drar, ska även passa på att tvätta bilen utvändigt då, så då jävla ska den vara ren! Euron kan jag växla på banken på Hitra så det löser sig.

Nej men hörni, säg åt mig, nu måste jag ju verkligen börja diska!

Kommentarer
Postat av: Maya

Men du... skitunge! vaddå köpa snus till Norge? DU snusar väl INTE! Galet det där med I-K, må hon vila i frid. Hoppas du reder dig och har det bra socker! Puss

2009-06-01 @ 17:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback