Smoergoestoerta?

Diskat och klart, nu har jag tråkigt, sitter och lyssnar på en låt som påminner mig om hörnett för många år sedan, när jag och sandra umgicks varje dag och just hade blivit tonåringar. Remember this?

"Time went on I started noticing weight loss  
Then I had to ask her was she riding the white horse  
At first she said no, then she said yo Smooth I'm sorry  
But I keep having visions of snow  
I need blow  
And I said woah little hottie  
I'm not DeLorian, Gambino or Gotti  
I don't deal coke, and furthermore you're making me broke  
I'll put you in a rehab and I won't tell your folks  
And what do you know  
At 18 months she came home and I let her back in  
And now she's sniffin' again... 

Sometimes I rhyme slow sometimes I rhyme quick"

Lölö, undrar om Sofie och Märit vill komma hit och hjälpa mig att äta upp smörgåstårtan?
Vavava?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att du kommtit fram säkert :) Hur har din första jobbdag varit? Ja, jag hoppas verkligen vi hinner ses i sommar! Annars gråter jag mig till sömns, och det vill vi inte! puss :)

2009-05-26 @ 21:06:18
Postat av: blomman

Skönt att höra att du tagit dig fram säkert :) Hur var första jobbdagen då? Ja jag hoppas verkligen vi hinner ses i sommar, annars gråter jag mig till sömns, och det vill vi inte! Puss :)

2009-05-26 @ 21:07:53
Postat av: - ● Rebecca ● -

Haha ha ja men vafan.... just nu skulle jag nog hellre stå o brottas me krabbor.



Hur har du d i Norge vännen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback