Where can I buy some energy?

Jag tror jag tappat all energi på under den här förmiddagen, upp i ottan för att fixa massa skit. Hann iaf stryka "städa rummet" från min "To do list"  innan jag drar till grannlandet. Sedan har det varit massa folk här och jag har fått pengar och trisslotter i massor, tack tack kära släktingar. Efter det så blev det en sväng till Själevad och Maria, Daniel och Nellie.
Jag hoppas hon blev nöjd med presenterna, och efter en timmes surr och ett par glas saft åkte jag hemåt igen. Blev erbjuden tårta men är fortfarande dödligt mätt sedan i förmiddags. Nu är jag som sagt hemma igen och det är massa saker som jag borde göra, t.ex. hämta tvätten, städa och försöka rensa kylskåpet lite inför kvällen, men ack jag har ingen energi kvar, jag känner mig som en zombie.

Igår var sista dagen på jobbet och det ska bli tråkigt att lämna alla, jag skrev dock en lapp, ett avskedsbrev, som jag satte upp i personalrummet så att de inte ska glömma bort mig, haha!


Nej hörni, nu borde jag tagga till, fest ikväll ju, och det ska bli kul, även om inte josse kan komma. Jag hoppas dock fortfarande att hon överraskar mig och står här utanför dörren ikväll, haha! Så, musik kanske vore något?
Sådärja, nu pumpar Fabolous ft Lloyd Banks & Brandy -Fall back i högtalarna, och även om den är gammal så är den sjukt bra! Nej jag borde nog ta tag i disken nu om jag ska bli klar ngn gång, ciao!

Kommentarer
Postat av: Hflex

Ha så roligt på festen ikväll! Så hoppas jag du pallrar dig hem på ett besök från Norge i sommar när jag är hemma! puss

2009-05-23 @ 17:00:30
Postat av: Sofie

Vi kommer sakna dig! Hoppas du får det bra i Norge.. Jobba inte ihjäl dig nu! ;) Kram/Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback