Ett par dagar senare.

Sorry att jag inte skrivit på ett par dagar, men det har varit besök från här och där.
I måndags kom Jens från Hitra och hälsade på mig och Louise och när man ska
underhålla norrmän har man inte tid att blogga, haha.

Annars har det varit en hel del jobb, ja, och sen har jag ridit både idag och igår.
Längtar tills marken blir bar bara, det är jobbigt att hålla på och halka runt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det en fik apå stan med Josefin och Sofie.
Det är awesome att Josse är hemma, det gillar vi!

Bjuder på en msn konversation från imorse innan jag åkte på jobbet.



xxxxx säger:
i bet you arent there
coz you're a massive homo

Malin säger:
Im here
but yes, Im still a massive homo


xxxxx säger:
yes you are because are up far too early

Malin säger:
because Im going to work? 

xxxxx säger:
odd ball
i had a dream about you last night!


Malin säger:
haha, freaky!
what did you dream?
 

xxxxx säger:
ha thats a secret

Malin säger:
oh come on?

xxxxx säger:
nooooope
thats for me to know
and you to....guess about


Malin säger:
hmm, yes yes of course
I'll be guessing aaaaalll day


xxxxx säger:
i know you will
i will say it was quite a fun dream

Malin säger:
Im sure it was
The guessing will start when I've finished work
cause Im off now, and it sucks
bye for now
x

xxxxx säger:
byeeeeeeeee gorgeous x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback