Godmorgon fredag!

Sooolen skiiiner, himlen är blåååå, vad det är skönt att leeeeva dåååå!
Högt i tooopp går allas humööör, och det är det som suuuusen göööör!

Laalaaalaaa..

Ja, för att avbryta mig själv i min skönsång så ja, godmorgon peoples!
Jag är vaken, om än knappt, och har just ätit min underbara kräm och mjölk.
Tänker pallra mig iväg till jobbet nu.

btw, det kliar i mina ögon, inte awesome! Please god, make it stop!

Och på tal om ingenting, för att citera en god vän!

"A lie is just a great story that someone ruined with the truth"

Kommentarer
Postat av: A-S

Ja men skojar du? Jag vet inte om det hördes men i videon sitter jag och Lisa och snackar om hur random dansen är, haha. Jag undrar vem som har koreograferat den?

Vad kul det kommer bli å ses! Är ju en miljard år sen vi "lärde känna" varandra ju. Vi kan rocka våra lockar på barstreet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback