Kräm och mjölk i solen!

Det kan ju faktiskt inte bli bättre än så!
Som jag har tjatat på att få äta kräm och mjölk till frukost, och
igår fick jag äntligen tummen ur och åkte och handlade hallonkräm.
Det är helt fantastiskt så gott det är! Så det blev kräm och mjölk till frukost
för sisådär en dryg timma sedan på pappas balkong, det är vår people!

Om en timme ska jag möta upp Louise på Coffehouse by George,
och så ska vi sitta där och skvallra lite fram tills jag börjar jobba.
Det är en bra plan vi har måste jag säga.

Det suger att det har varit så fantastiskt väder de senaste dagarna och
jag har jobbat nästan hela tiden. Nåväl, det finns inte mkt att göra åt saken!
Anyhoo, nu ska jag hitta några kläder att ta på mig. Solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback