Morrn!

Ja godmorgon folket!
Jag är trött som en apa, men ska inte klaga för jag har mig själv att skylla.
Satt uppe och pratade med Sandra igår, hon är bra, och inte för att det blev speciellt sent egentligen,
men senare än jag hade tänkt mig.

Imorgon är det högskoleprovet.
Ja.
Har jag ens tittat i en bok? Nej
Kommer jag att ens titta i en bok? Nej, förmodligen inte
Vet jag var jag ska göra provet? Nej, inte kollat upp det
Har jag pennor och linjaler och allt annat smått och gott man behöver? Nope, inte det heller

Aaah, jag som hade tänkt plugga till det här provet.
Men nu har det hänt så jävla mkt på sista tiden att det har blivit helt och hållet bortprioriterat.
Jaja, vi får väl se vad som händer, ska försöka inhandla linjal och sådant idag iaf, det hinner jag nog:P
Neej, nu ska jag åka till jobbet, ha en bra dag!

Aaadios!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Fan va peppad du låter inför provet :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback