Now it's late, 4am and I can't reach you.

It's taken me across the universe,
you were there when I was hurtful.



Har spenderat dagen på jobbet.
Det har rullat på bra, och Tommy var på ett besök och fick sig ett gott skratt när jag och
Magnus spårade ur på "Ett kilo mjöl"
"Dingelidong i butiken" liksom, haha!

När jag kom hem åkte jag och Sassy ut till Lollo och muntrade upp henne lite,
det var trevligt. Vi sjöng och sandra hoppades på bollen som ett annat miffo!



Imorgon ska jag ut till stallet och prata med hovslagaren och
någon tjej som kan mkt om hovröta, så vi ska se om vi kan få ordning på Syrpas hovar.
Det vore ju som skönt för henne om det kunde bli bättre.
Här får ni en bild på sötnosen också, det är lite överflödig päls med på bilden också.
När islandshästar tappar vinterpälsen blir det ju som mkt sånt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback