Om att vara fantastiska på att planera!

hade ett snack med Rebecca på msn nyss. 

[b]Rebos |♪♫♬ 32 - 74 - 130[/b] säger:
Hej vännen.
E du där

Malin säger:
Hellooo
japp, jag är här
hur är det?

[b]Rebos |♪♫♬ 32 - 74 - 130[/b] säger:
Jo d e lugnt.
du jag tänkte på marmaris.
finns d någon möjlighet att du kan åka i slutet a vsugusti
augusti*

Malin säger:
nej, no way. Jag åker ju till norge igen, och högsäsongen drar igång i augusti, så finns ingen chans att jag får ledigt då

[b]Rebos |♪♫♬ 32 - 74 - 130[/b] säger:
såg precis ditt svar.

Malin säger:
ah, precis
men ni åker i maj och augusti istället då eller?

[b]Rebos |♪♫♬ 32 - 74 - 130[/b] säger:
yes.
o antar att du inte kan komma i maj

Malin säger:
nej, tror inte att det går. Vilket datum drar ni?

[b]Rebos |♪♫♬ 32 - 74 - 130[/b] säger:
15:e-22:a
e du i norge då

Malin säger:
säsongen börjar den 18onde och då måste jag vara där

[b]Rebos |♪♫♬ 32 - 74 - 130[/b] säger:
vafaaaaan

Malin säger:
haha, varför blir det alltid såhär rebecca?

[b]Rebos |♪♫♬ 32 - 74 - 130[/b] säger:
för att vi e cp på att planera. haaahha

Malin säger:
hahaha, förmodligenvi är sämst

[b]Rebos |♪♫♬ 32 - 74 - 130[/b] säger:
men DU!

Malin säger:
men ska vi säga att vi ses 2015 den 17 juni på B52 eller?



Haha, varje gång vi planerar att ses kommer ngt i vägen. Det är cp!
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ha vi e såååå sämst!



Men i Mars kör vi klackarna i taket! :D

Postat av: A-S

Malle ! När tänker du infinna dig i Marmaris? :)

2010-04-13 @ 20:56:50
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback